Have any newspapers had contradictory editorials on the Brexit?

OP, asked because I’ve just seen one here in Australia, and you really don’t see that kind of thing often:

The Australian. Rupert’s more intellectual newspaper. (I’ll spare you the partisan epithets; let’s just say, it’s the newspaper I hand to my wife with disdain at breakfast.) Two front page editorials, also reflected on their paywalled website:

Greg Sheridan and Paul Kelly (journalist) are both pretty Tory; if anything, Kelly is more Tory. But having the front page of a Murdoch paper go all Crossfire (TV series) is… odd. I don’t remember seeing its like before.

Subsidiary question: what is going on in the Oz? Main question: is this happening anywhere else?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *